WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-06-11, 09:16 | #1 |
Turysta
Grupa: Łódź
Zarejestrowany: Jun 2011
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2005
Postów: 13
|
Problem z zasilaniem w nowej zapalniczce przy dobrym bezpieczniku
Witam,
mam problem z zapalniczką. Sprawdziłem na wstępie bezpiecznik w środku kabiny samochodu i jest ok. Do zapaliczki dochodzą trzy kable. Dwa grube (czrny i chyba pomarańczowo-żółty) oraz cienki ciemno pomarańczowy. Jak rozumiem te dwa grube kable (czarny i pomarańczowo-żółty) są do zasilania samej zapalniczki, natomiast ten trzeci cienki jest od podświetlenia. Gdy sprawdzam zasilanie w różnych konfiguracjach to napięcie 12V jest tylko przy kombinacji gruby czarny i cienki pomarańczowy. Na moje oko to problem jest z grubym kablem pomarańczowo-żółtym. Czy można obejść (pominąć ten niesprawny gruby kabel) i podłączyć zapalniczkę wraz z podświetleniem na tym cienkim kablu? Nie będzie to niebezpieczne (zbyt duże obciążenie cienkiego kabla)? Może łatwo wymienić ten uszkodzony kabel? Jak popatrzyłem jak jest rozprowadzona wiązka z kablami do skrzynki bezpieczników to mi się słabo zrobiło Chyba że ktoś ma schemat podłączenia tych kabli od zapalniczki bezpośrednio do skrzynki bezpieczników? Ewentualnie może można zamienić ten gruby pomarańczowo-żółty kabel innym podłaczeniem np. z radia. Bardzo proszę o pomoc bo już nie daję rady. Pozdrawiam |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] Problem z zasilaniem haka | tunfish | Elektryka, audio i alarmy | 5 | 19-06-12 13:47 |
Gotowy wyłącznik na bezpieczniku elektroniki do ST170 | prezes_wojtek | Tuning mechaniczny | 9 | 11-06-09 17:42 |
Kontakt - |