WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Tuning mechaniczny Co zrobić żeby nasze foki lepiej jeździły, lepiej skręcały i w ogóle były fajniejsze... Optyka piętro niżej!!! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26-07-18, 10:57 | #19 | |
Turysta
Grupa: Warszawa
Zarejestrowany: Jun 2015
Skąd: WN
Ford Focus III
kombi
1.6 Duratec 105KM manual
2015
WI Warszawa Śródmieście
Postów: 26
|
Cytat:
BMW może sobie używać. Nie zmienia to mojego podejścia do tych silników i koniec. Pytanie czy Ty jeździłeś albo miałeś z nimi styczność? Pewnie będzie to standard już niedługo i może tak być, że następne moje autko służbowe będzie miało te 3 cylindry. I o ile w służbowym zniosę taki silnik, to sam świadomie takiego nie kupię. W ogóle jestem przeciwnikiem małych pojemności rzędu 1,0, 1,2. Sporo jeździłem ostatnio Meganką 1,2 130 KM i o ile w mieście przy jednej osobie na pokładzie całkiem przyjemnie się tym jeździ, to już pod dużym obciążeniem ten mały silniczek nie daje rady. Nie wspomnę już o spalaniu. Powinno być niby niskie ale żrą te małe silniki jak im się depnie więcej od wolnossących albo na podobnym poziomie. A powinny mniej teoretycznie.. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[Ogólne] Chip Tuning w silniku (wirus) 1.8 TDCI | tsoban | Tuning mechaniczny | 1151 | 17-09-20 11:55 |
[MK3] Chip Tuning w silniku (wirus) 2.0 TB EcoBoost | GCSheko | Tuning mechaniczny | 135 | 15-05-20 17:05 |
[MK2] Chip Tuning w silniku (wirus) 2.5 TB ST225 RS | GCSheko | Tuning mechaniczny | 279 | 26-08-18 12:22 |
[Ogólne] Chip Tuning w silniku (wirus) 1.0 TB EcoBoost | GCSheko | Tuning mechaniczny | 150 | 21-06-18 22:24 |
[MK1] Chip Tuning (wirus) w silniku 1.8 TDDi | Rogalesku | Tuning mechaniczny | 892 | 01-06-17 20:05 |
Kontakt - |