Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Tuning > Tuning mechaniczny

Komunikaty

Tuning mechaniczny Co zrobić żeby nasze foki lepiej jeździły, lepiej skręcały i w ogóle były fajniejsze... Optyka piętro niżej!!!

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 26-07-18, 10:57   #19
marez
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Skąd: WN
Ford Focus III
kombi
1.6 Duratec 105KM manual
2015
WI Warszawa Śródmieście
Postów: 26
Domyślnie

Cytat:
Napisał Atlis Zobacz post
Chodziło o Ciebie, nie o szefa marketingu...

1.5T R3 używa BMW we swoich modelach już od kilku lat, jest nawet w i8...

1.5 R3 ma cylindry pojemności takiej jak w 2.0 R4, 3.0 V/R6 czy 4.0 V8. Jedyną wadą jest to, że są trzy, nie cztery. I to jest wyłącznie bariera psychologiczna, z którą się potykają ludzie, którzy nie mają z takimi silnikami doświadczenie.
Ale ja jeździłem autami z 3 cylindrowymi silnikami właśnie i dlatego mi nie odpowiadają. Dźwięk silnika jest masakryczny.
BMW może sobie używać. Nie zmienia to mojego podejścia do tych silników i koniec.
Pytanie czy Ty jeździłeś albo miałeś z nimi styczność? Pewnie będzie to standard już niedługo i może tak być, że następne moje autko służbowe będzie miało te 3 cylindry. I o ile w służbowym zniosę taki silnik, to sam świadomie takiego nie kupię.
W ogóle jestem przeciwnikiem małych pojemności rzędu 1,0, 1,2.
Sporo jeździłem ostatnio Meganką 1,2 130 KM i o ile w mieście przy jednej osobie na pokładzie całkiem przyjemnie się tym jeździ, to już pod dużym obciążeniem ten mały silniczek nie daje rady. Nie wspomnę już o spalaniu. Powinno być niby niskie ale żrą te małe silniki jak im się depnie więcej od wolnossących albo na podobnym poziomie.
A powinny mniej teoretycznie..
marez jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[Ogólne] Chip Tuning w silniku (wirus) 1.8 TDCI tsoban Tuning mechaniczny 1151 17-09-20 11:55
[MK3] Chip Tuning w silniku (wirus) 2.0 TB EcoBoost GCSheko Tuning mechaniczny 135 15-05-20 17:05
[MK2] Chip Tuning w silniku (wirus) 2.5 TB ST225 RS GCSheko Tuning mechaniczny 279 26-08-18 12:22
[Ogólne] Chip Tuning w silniku (wirus) 1.0 TB EcoBoost GCSheko Tuning mechaniczny 150 21-06-18 22:24
[MK1] Chip Tuning (wirus) w silniku 1.8 TDDi Rogalesku Tuning mechaniczny 892 01-06-17 20:05

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u