WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17-07-15, 21:27 | #3 |
Turysta
Grupa: Cujawy
Jacek
Zarejestrowany: Mar 2011
Skąd: Bydgoszcz
Ford Focus III
HB 5D
2.0 DuraTorq 140 KM DPF manual
kwiecień
2011
CNA powiat nakielski (Nakło nad Notecią)
Postów: 463
|
To rozwiałeś moje wątpliwości. Miałem problem z zaworem EGR. Bo miałem stały błąd P2141-64(niskie napięcie w obwodzie sterującym przepustnicą spalin), mimo że wymieniłem zawór EGR na nowy DELPHI. Dziś podmieniłem miejscami te elektrozawory i błąd EGRu zniknął. Teraz na pewno wiem, który elektrozawór muszę wymienić na nowy bo błędnie steruje w tym momencie gruchą VNT.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 1.8 TDCI Co to za część? [SOLVED - zawór podciśnienia] | fFocus | Silnik i skrzynia | 23 | 07-08-15 09:00 |
[MK2] czujniki podciśnienia 2.0 Tdci | mik99 | Silnik i skrzynia | 0 | 10-03-15 10:24 |
[C-MAX] Pompa podciśnienia 1,8 tdci | wojtas_c3 | Silnik i skrzynia | 0 | 03-07-13 22:02 |
[MK1] TDci rurka podciśnienia | szefu | Silnik i skrzynia | 1 | 09-09-11 12:02 |
1.8 TDCi pompa podciśnienia komuś padła? | fazis | Silnik i skrzynia | 0 | 02-12-07 20:42 |
Kontakt - |