![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Turysta
Zarejestrowany: Dec 2007
Skąd: Wrocław / Środa Śl.
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
1999
DW Wrocław
Postów: 49
|
![]()
Witam. Jak w temacie.
Po odpaleniu auta, wartość napięcia na wyświetlaczu w trybie serwisowym, pokazuje 13,9V i mocno wzrasta, razem ze zwiększanymi obrotami silnika, nawet do 18,3V, po czym wyłączają się zegary i wyświetlacz na jakieś 15sekund. Oczywiście zaświeca się także kontrolka ładowania aku. Po wypiąciu wtyczki ze złącza kablowego trójpinowego, z alternatora, wyświetlana jest stała wartość około 13,6V. Tym razem kontrolka świeci przez cały czas. Powstaje pytanie, czy wpiąć spowrotem wtyczkę do alternatora i nadal szukać przyczyny takiego wzrastającego ładowania, czy nie wpinać, a dodatkowo wyciągnąć żaróweczke z kontrolki aku A tak poważnie, to od czego zacząć poszukiwania, co by nie popełnić zbędnych wydatków. Bardzo dziękuje za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Turysta
Grupa: Brak
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: Łochów WWE
Ford Focus I
kombi
1.6 Zetec 100KM manual
sierpień
2000
WWE powiat węgrowski (Węgrów)
Postów: 325
|
![]()
Regulator napięcia do wymiany . Przerabiałem ten sam problem . Jeździłem z 1tys.km z wypiętą wtyczką , tylko co pare dni sprawdzałem miernikiem napięcie ładowania .
Trochę małe masz to napięcie , u mnie po wypięciu wtyczki miałem ok.14,4V. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Turysta
Zarejestrowany: Dec 2007
Skąd: Wrocław / Środa Śl.
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
1999
DW Wrocław
Postów: 49
|
![]()
Dzięki za odpowiedz "Marek-B".
A jeszcze zapytam, regulator napięcia znajduje się się na układzie diodowym w alternatorze, czy gdzieś osobno? Ta wiązka trójprzewodowa, to do czego ona prowadzi? Od alternatora do regulatora napięcia? Dziękuję, pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Turysta
Grupa: Pomorskie
Zarejestrowany: Feb 2010
Skąd: Starogard Gdański
Ford Focus II
HB 5D
2.0 DuraTorq 136KM manual
maj
2006
GST powiat starogardzki (Starogard Gdański)
Postów: 36
|
![]()
Witam!
Regulator napięcia masz w samym alternarorze a dokładnie pod tą czarną, plastikową obudową gdzie jest podłączona wiązka sterowania i główny przewód plusowy. Regulator jest zespolony ze szczotkami a przy okazji wymiany warto sprawdzić stan łóżysk i pierścieni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: W-wa/Piotrków Tryb.
Postów: 29
|
![]()
I taka dobra rada
Jak będziesz kupował regulator napięcia lub oddawał alternator do regeneracji zainwestuj trochę więcej grosza i kup oryginał (biały). Ja kupiłem za pierwszym razem jakiś niby oryginalny (czarny) za niecałe 100PLN i po miesiącu zaczęły się cyrki. Raz chodził jak marzenie, raz się wogóle nie wzbudzał itd. Wynik Kolejne kilka godzin w warsztacie pod samochodem- co idzie na minus Kolejny sześciopak browarka- co idzie na plus. Jakaś równowaga musi być ![]() Przy okazji oczywiście wymieniłem łożyska, no ale tu już się trzeba z lutownicą pobawić. PS Oryginalny regulator ciężko już dostać. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Tryb serwisowy, zbyt wysokie napięcie. | andrew206 | Elektryka, audio i alarmy | 7 | 17-01-11 14:34 |
[MK1] Przygasanie świateł, wyskoie napięcie ładowania | Lukasz750 | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 14-01-11 11:09 |
Słabe napięcie ładowania | crossmax | Elektryka, audio i alarmy | 0 | 16-09-10 19:48 |
[MK1] Za wysokie napięcie w aucie | darwin4 | Elektryka, audio i alarmy | 12 | 06-03-10 01:15 |
Napięcie ładowania | Daro2 | Elektryka, audio i alarmy | 8 | 31-05-06 12:13 |
Kontakt - |