WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03-10-06, 20:06 | #1 |
Klepacz
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: /dev/null
Postów: 2 035
|
Regulacja zegarow.
Gdy zmieniamy plansze zegarow lub montujemy indiglo mamy czesto problem z zestrojeniem wskazowek.
Przyklad nizej pokazuje jak ustawic prawidlowo wskazania obrotomierza, predkosciomierza i paliwomierza Wszystko dzieje sie przy napieciu 4.2V, a dlaczego takie napiecie - a no bo mamy po podlaczeniu do zegarow tego napiecia srednie wskazania na zegarkach i mamy wieksza precyzje. 4.5V dawalo lekko za daleko wskazania, a nas interesuje srednia. Na zdjeciu sa pokazane zoltym kolorem bieguny a takze polaczenia gdzie mostkowac wyprowadzenia: Poszczegolne podlaczenia: No to wszystko - proste prawda zero zabawy z GPS'em i komputerem - teraz mamy precyzyjnie ustawione wskazowki
__________________
Nr X Members Club SS-Czarnuch PePe'ta FF I 1.6->AR 156 2.0->AR 159 2.0 JTDM+Nissan Patrol GR 3.0 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Regulacja podswietlania zegarow | gumis1 | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 31-01-09 18:07 |
[FFI] oświetlenie zegarów | jerbon | Elektryka, audio i alarmy | 3 | 02-11-08 11:05 |
[FFI] Podświetlanie zegarów | spawach | Inne techniczne | 1 | 10-12-07 13:12 |
Podświetlenie zegarów | bigos | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 06-12-07 09:26 |
Podświetlenie zegarów. | Paweel | Tuning mechaniczny | 8 | 12-02-06 20:06 |
Kontakt - |