![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Gaz i zagazowane Foczki Gaz to zło ale są tacy co z niego korzystają |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Turysta
Zarejestrowany: Mar 2015
Skąd: Połaniec
Ford Focus I
HB 5D
2.0 Zetec 130KM manual
grudzień
1999
Postów: 243
|
![]()
Witam, jakiś czas temu miałem wymieniany silnik bo dymił no i na początku wszystko było dobrze, ładnie odpalał, pracował równo na luzie na Pb jak i na Gazie, tylko problem był podczas jazdy na gazie (na Pb śmigał aż miło) więc zaprowadziłem go do gazownika aby sprawdził i od tamtego czasu zaczęły się dziać cuda, rano po odpaleniu gaśnie (ale to już inny problem) a najbardziej denerwuje mnie, że silnik zachowuje się od tamtego czasu jakby wypadał mu zapłon i ogólnie nie równo pracuje na biegu jałowym, jednak na obrotomierzu wskazówka stoi w miejscu na Pb jak i na gazie, wymieniłem w celu wyeliminowania wypadania zapłonu przewodu na NGK, świece na ori, oraz cewkę na podajże SKV (sprawdzane było również na 3 innych), więc te elementy mogę wykluczyć. Przedwczoraj odebrałem auto po wymianie uszczelniaczy i uszczelki (tak w tym wymienionym silniku ale cóż...) no i niestety myślałem że samo się naprawi przy okazji
![]() Co mógł wymodzić ten gazownik, że od wizyty u niego się takie rzeczy dzieją ? Ostatnio edytowane przez Haden ; 19-11-15 o 11:28 |
![]() |
![]() |
Kontakt - |