Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Inne techniczne

Komunikaty

Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 13-07-10, 21:40   #1
MAcius
Turysta
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Skąd: Grudziądz
Ford Focus II
kombi
1.8 TDCi 115 KM manual
2007
Postów: 196
Domyślnie nowy użytkownik-kilka pytań

od 3 tygodni jestem posiadaczem Focusa kombi 1,8 TDDI 2001, przebieg 220 tyś udokumentowany, zakup trochę spontaniczny aczkolwiek przemyślany (od zawsze był opel i miała być astra II), jest to mój pierwszy Ford i nie bardzo orientuje się jakie są jego bolączki i czym są spowodowane, mam więc kilka pytań które nasunęły się w trakcie użytkowania:
1. jak sprawuje się zawieszenie w tych autkach, nie mam właściwie nic do zarzucenia w swojej bryczce, nic nie stuka, żadnych nienaturalnych hałasów jednak wydaje mi się, że amortyzatory na tyle trochę już słabe (tył lekko ucieka na zakrętach), a może tak się go prowadzi?
2. na trasie, przy prędkości pow 90km/h w samochodzie robi się głośno, słychać wycie jakby ze skrzyni biegów, po wrzuceniu na luz słychać tylko szum powietrza i opon, to normalne? czy coś się dzieje?
3. w czasie pracy silnika w okolicach paska wieloklinowego słychać szum, dzwonienie, chrobotanie, nie wiem jak to opisać ale wiem że coś nie tak, wiem że na pasku wisi kilka elementów, ale co najczęściej pada?
4. jak dla mnie trochę dziwne zachowanie alternatora, po dodaniu gazu przez chwilę wzrasta napięcie co widać po oświetleniu i kontrolkach, ładowanie sprawdzałem i jest w normie, czy to normalne zachowanie?
5. przy włączonej klimatyzacji straszny muł, trzeba uważać żeby go nie zdusić przy ruszaniu, kolo 2000 tyś obr wszystko ok, ogólnie z włączoną klimą osiągi znacznie spadają a spalanie po mieście rośnie nawet o 2 litry, to norma?
6. kiedy wcisnę sprzęgło głośniej słyszę klekot silnika, tak jakby robił się otwór w przegrodzie, ogólnie sprzęgło trochę twarde ale może jestem przewrażliwiony
7. widoczne ślady korozji przy lusterku pasażera i na nadkolach przednich tuż za kołami jak i pod progami prawie wzdłuż samochodu
8. mokra(zaolejona) osłona półosi zaraz pod filtrem oleju, nie wiem czy wyciek z filtra czy z osłony
9. ogólnie na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu?
MAcius jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u