WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26-10-09, 13:49 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Warszawa
Ford Focus II
kombi
1.6 DuraTorq TDCi 90KM manual
luty
2006
LRA powiat radzyński (Radzyń Podlaski)
Postów: 8
|
Nagrzewnica płynu
Witam wszystkich.
Szukałem na forum czy ktoś miał już taki przypadek, ale bez skutku. A mianowicie, mam w swoim 1,6 TDCi fabryczną nagrzewnicę dodatkową w układzie chłodzenia, działała pięknie do czasu aż wczoraj kiedy próbowałem wstępnie rozgrzać samochód przed podróżą z rodziną, z małym dzieckiem tu pojawił się problem. Po załączeniu nagrzewnicy „Jeden cykl grzania”, słychać jak załącza się przekaźnik świecy żarowej, następnie pompka zaczyna pompować paliwo, rozpędza się jakiś wiatraczek w nagrzewnicy, pompka przyspiesza i tutaj powinien pojawić się charakterystyczny szum oraz niewielkie ilości dymu powinny zacząć się wydobywać spod samochodu, niestety kiedy pompka zacznie pompować paliwo a wiatraczek w nagrzewnicy dość dobrze się rozpędzi pojawiają się kłęby niebieskiego dymu wydobywające się spod samochodu oraz wszelkimi możliwymi otworami pod maską samochodu, następnie zatrzymuje się pompka paliwa zatrzymuje się wiatrak w nagrzewnicy, na wyświetlaczu pojawia się napis „Dodatkowa nagrzewnica wył”. Po upływie około 30 sekund nagrzewnica podejmuję jeszcze jedną próbę wystartowania lecz bez skutku i na tym kończy się przyjemne ciepełko. Może ktoś miał taki przypadek albo wie co może dolegać temu sprzętowi, będę wdzięczny za wszelkie porady. Chciałbym uniknąć wizyty w ASO gdzie za jakąś bzdurę zapłacę jak za nie wiem co. |
Kontakt - |