WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18-03-08, 21:05 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Kalisz
Postów: 6
|
[FFI] Rurka w misce olejowej
Witam! Mam problem z ciśnieniem oleju w silniku. Po uruchomieniu zimnego silnika kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po ok. 3 sek., przy rozgrzanym silniku czasami świeci dłużej a czasami gaśnie od razu. Po odkręceniu miski olejowej silnika TDDI zauważyłem, że jest pozioma miedziana rurka połączona aluminiowym kolankiem z miedzianą rurka pionową, która wchodzi w górną część bloku silnika. Kolankiem tym można swobodnie ruszać i w tedy wycieka, z połączenia rurki i kolanka, olej. Mam pytanie, do czego służą te rurki i czy mają wpływ na ciśnienie oleju, jeśli tak, to proszę o podpowiedź w jaki sposób uszczelnić lub połączyć te rurki tak, żeby nie było spadku ciśnienia. Pozdrawiam!
__________________
Pozdrawiam ! |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] Uszczelka miski olejowej - 1.8 TDDi | bert21 | Silnik i skrzynia | 44 | 23-02-14 22:27 |
Wymiana miski olejowej | Emf | Inne techniczne | 7 | 25-06-12 23:56 |
Co to za rurka pod samochodem? Dziwne odgłosy | el_bezet | Inne techniczne | 6 | 13-12-08 17:03 |
[FFI] Przybywa oleju w misce olejowej | oskar7 | Silnik i skrzynia | 16 | 09-05-08 00:58 |
[FFI] dziurawa gumowa rurka pod kolektorem dol. | sztandi | Silnik i skrzynia | 5 | 04-06-07 11:00 |
Kontakt - |