WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-07-07, 11:08 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: lodz
Postów: 21
|
pierwsze kłopoty
Samochód jest ładny, granatowy metalik, bez uszkodzeń, firma ubezpieczeniowa dokonała pomiaru grubości lakieru - wynik OK.
Samochód stał na deszczu na mokrym błotnistym gruncie. Paliła sie rezerwa paliwa. Po przejechaniu 5 km nagle licznik prędkości spadł do zera i silnik zgasł. Po uruchomieniu licznik prędkości nadal byl na zerze. Po 2 km licznik zaczął normalnie działać. Po zatankowaniu paliwa wszystko wróciło do normy. Za około 2 godz. następna jazda. Włączona klimatyzacja i pociągnąłem go do 5 tys. obrotów. Wyrzucenie na luz spowodowało samoczynne podniesienie obrotów do 3 tys. Potem spadały obroty normalnie do 700. Poczytałem już posty i może być : silniczek krokowy, czujnik VSS, czujnik sprzęgła. Na początek spróbuję kupić środek do przeczyszczenia ukladu paliwa i V40 do spryskania styków przewodów. Pierwszy objaw to mógł być zabrudzony czujnik ASR. Skaczące obroty w górę to już więcej możliwości. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[FFI] kłopoty z nawiewem | macbuk | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 07-06-09 18:47 |
Kłopoty z nawiewem | BoYan | Inne techniczne | 13 | 12-09-07 08:53 |
Kłopoty z ruchomieniem | zenziol | Silnik i skrzynia | 0 | 22-04-07 14:24 |
Kłopoty z komputerem | sokolnik | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 28-11-06 19:50 |
Kontakt - |