![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Serwis i gwarancja Relacje z wizyt w ASO i innych serwisach. |
Zobacz wyniki ankiety: | |||
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% | |
Głosujących: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: CZ
Postów: 391
|
![]()
Czy odpowiedz " nie wiemy co się stało" nie powinna byc zakazana przez centralę Forda? Szczerze mówiąc wolałbym lanie wody w stylu: " nie wiemy co się stało" naprawiliśmy ale musimy poczekac do jutra; " nie wiemy co się stało"- jutro przyjadą zamówine części." nie wiemy co się stało"- chcemy żeby nie miał Pan z tym problemów dlatego zalecamy pozostawienie samochoddu do jutra. " nie wiemy co się stało" -Prosimy uzbroić się w cierpliwość pracownik który jest fachowcem w tej sprawie dziś ma wolne córa mu się urodziłą. " nie wiemy co się stało" - damy Panu 5% rabatu, ale prosimy uzbroic się w cierpliwość " nie wiemy co się stało" - po 4 dniach oferujemy Panu 10% rabatu i dodatkowo wymienimy Panu świece .....
|
![]() |
![]() |
Kontakt - |