![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Turysta
Mariusz
Zarejestrowany: Sep 2011
Skąd: Siedlce
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Zetec 100KM manual
2008
Postów: 16
|
![]()
Witam wszystkich.
Wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie, sorry, ale chcę mieć pewność. Mam FF 1,8 TDDI 90KM, 1999 r. Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem, zagrzewałem świece, zapłon i odpalał. Nigdy mi też nie zgasnął podczas jazdy. Kontrolka świec żarowych nie sygnalizowała problemu. Ani razu samochód stracił na mocy podczas jazdy. We wtorek rano przyjechałem autem do pracy, po 16 wsiadam, przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, natomiast nie zapala. Podczas prób odpalenia nie migała/nie świeciła kontrolka świec. Pozostałe kontrolki również nie sygnalizowały problemu. Samochód odstawiony do fachmana, stwierdził on, iż pompa wtryskowa nie podaje dalej paliwa. Niestety jeszcze nie podpiąłem do kompa, bo nie mam drugiego auta, żeby zaciągnąć do warsztatu i czekam do jutrzejszego dnia, aby jego autem zaciągnąć go. Pytanie: czy to pompa wtryskowa bądź jej sterownik może być przyczyną takiego zachowania się auta? Wcześniej nie było jakichkolwiek oznak nadchodzącego problemu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Turysta
Grupa: Śląsk
Zarejestrowany: Feb 2011
Skąd: Katowice
Ford Focus I FL
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
październik
2002
Postów: 358
|
![]()
pewnie elektro-zawor na pompie wtryskowej sie zawiesil i pompa nie dostaje ropki
__________________
Kiedys FOCUS 1,8 TDdipotem 1,8 ![]() ![]() Teraz Mondeusz MKIV 2,0 TDCi ... i jestem zadowolony ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Turysta
Mariusz
Zarejestrowany: Sep 2011
Skąd: Siedlce
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Zetec 100KM manual
2008
Postów: 16
|
![]()
Rozmawiałem przez telefon z tym mechanikiem (auto u niego stoi) i właśnie coś wspominał o zaworze, ale mówił, żeby podpiąć auto do kompa by mieć pewność. Jeżeli to jest przyczyną, to jak wygląda naprawa? Regeneracja pompy? Mam dostęp do uszkodzonej pompy, może coś się przyda z tamtej sztuki
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Turysta
Grupa: Śląsk
Zarejestrowany: Feb 2011
Skąd: Katowice
Ford Focus I FL
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
październik
2002
Postów: 358
|
![]()
Wymiana zaworu na nowy.
Nie wiem jaki jest koszt zaworu do TDdi, ale slyszalem ze do TDCi takowy zaworek to koszt w oryginale ok. 1000 zeta ![]()
__________________
Kiedys FOCUS 1,8 TDdipotem 1,8 ![]() ![]() Teraz Mondeusz MKIV 2,0 TDCi ... i jestem zadowolony ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Turysta
Mariusz
Zarejestrowany: Sep 2011
Skąd: Siedlce
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Zetec 100KM manual
2008
Postów: 16
|
![]()
Czy tej usterce towarzyszy jakiś błąd w komputerze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 2.0 ST170 Nie odpala. Cykanie przy próbie odpalenia. | Winiary | Inne techniczne | 37 | 07-12-12 22:26 |
[MK2] Zgasł podczas jezdy, a przy próbie odpalenia rozrusznik tylko cyknie i koniec | Rainman | Silnik i skrzynia | 20 | 18-04-10 11:57 |
[MK1] Brak możliwości wykasowania błędów po regeneracji pompy. | yodar | Inne techniczne | 11 | 06-02-10 13:59 |
[ogólne] Focus1.8tddi po 2 minutach od odpalenia traci przys | Lucjan24Legnica | Silnik i skrzynia | 2 | 28-01-09 19:05 |
Kontakt - |