Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 01-02-11, 20:29   #1
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie 1.8 TDDI - błędy P0149 i B2141

Witam..

Mój umarty pojazd to:
FF 1.8 TDDi kombi 2001 r.

Jest wiele na temat awarii pomp paliwa sterowników itp ale nie znalazłem jeszcze przypadku gdy występuje para błędów :

P0149 - błąd czasu wtrysku
i
B2142 - NVM awaria konfiguracji

dodam że auto jeździło - troszkę w zimie słabo odpalało ( myślałem że przez temperatury ) po trasie ok. 150 km odstawiłem na parking i po 1 dniu już nie odpaliło kręci itd ale nie pali.

Czytałem że może to być sterownik pompy , i nie wiem czy wysyłać w ślepo do naprawy sterownik czy regenerować pompę?

Jeżeli ma ktoś jakieś sugestie lub propozycję to słucham!

Dodam że jestem ze SZCZECINA.

Pozdrawiam
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-11, 21:28   #2
janekfocus
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Był już temat poruszany
http://www.focusklubpolska.pl/showth...t=pompa+paliwa
  Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-11, 21:48   #3
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

No temat był mielony parokrotnie ale nigdy z błędami P0149 i B2141, więc z stąd mój post.
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 13:23   #4
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

B2141 A141 NVM Configuration Failure (No PCM ID exchange between Instrument Cluster and PCM

P0149 niejestem pewien ..ludzie pisza ze to blad od kata wtrysku ale osobiscie niewydaje mi sie bo w tym przypadku samochod da sie uruchomic...na dwa przypadki...
Albo zapala trudno ale chodzi normalnie
Albo latwo zapala i klekocze a to wiem sam po sobie- temat tddi pompa wtryskowa
Chyba ze to usterka mechaniczna ale dziwne ze tak nagle by sie objawila.

A wiec jesli chodzi o P0149 to szukalbym czegos obok nastawnika dawki wtrysku
A te 2 bledy "moim zdaniem" to troche malo jak na typowe usterki elektroniki.
Sprawdz Nastawnik pompy-niemusisz jej wyciagac....jesli bedzie ok
to skup sie na bledzie B2141 bo to wyglada na bardziej powazne.

Jest taki uzytkownik jak mkaminski100 niedawno sie z nim konsultowalem poprzez forum i wydaje mi sie ze gosciu tez ma troche wiedzy. moze on cos bedzie wiedzial...wyslij wiadomosc..popytaj bo napewno niema co pochopnie decyzji o wyciaganiu pompy podejmowac bo to i tak moze byc cos innego.

Niezapomnij po wszystkim napisac co to byla za usterka... po to jest forum...pomagamy ale i oczekujemy pomocy

---------- Post dodany o 13:23 ---------- Poprzedni post był z 12:54 ----------

Sorki zle odczytalem twoj blad....ale...
B2141 A141 NVM Configuration Failure (No PCM ID exchange between Instrument Cluster and PCM)
B2143 A143 Odometer NVM Memory Failure.

Wiec blad 2142 odnosi sie do przeytej drogi...licznik...pewnie cos majstrowane moglo byc...

Wiec zostaje blad P0149...skup sie na nastawniku dawki paliwa pompy

zobacz temat tddi pompa wtryskowa tam jest budowa pompy...bedziesz wiedzial co musisz wykrecic

Ostatnio edytowane przez mjprzem ; 02-02-11 o 12:56
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 13:36   #5
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

mialbym kilka podejrzen:
- solenoid kata wtrysku (jest na pompie) czy zawor poczatku tloczenia (jak zwal tak zwal). to jest to: http://www.remmington.plus.com/VP44%20elec4.jpg (ten zielony) Tu tez jest gdzie sie znajduje: http://adrianolek.com/naukajazdy/pli...ki_zs/vp44.jpg
Przy odpalaniu bedzie walenie silnika. Zawor ma miec opornosc 10 Ohm jak pamietam.
- Czujnik obrotow walka (widoczny na drugim linku)
- czujnik walu.


To jest tylko moja OPINIA. Mechanik widzac auto wyda swoja i w razie bledu i tak klient za nia zaplaci. Jezeli wiec moja nie jest 100% trafna (powodow moze byc wiecej) to prosze nie miec do mnie pretensji.
Jak ktos sie interesuje to nawet na Transit Forum to omawiano:
http://fordtransit.org/forum/viewtop...63&hilit=p0149

Troche poza tematem. Tu macie ten slynny przycierajacy sie tloczek:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph...74004&start=20
http://www.dieselbob.co.uk/goeswrong.asp
__________________
Ford to brzmi durnie.
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 13:53   #6
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Dzwoniłem do znajomego mechanika upewnić się czy poprawne błedy spisałem i okazuję się że sie zakreciłem i prawidłowe błedy to P0149 i B2141, wiec mjprzem wiedziałes lepiej na jakie zagadnienia pisać lepiej niz ja Mechanik powiedział że jak auto odpali ze samostartu to znaczy ze sterownik a jak nie odpali to znaczy że pompa i wtedy bedziemy wiedzieć gdzie gzebać- przepraszam Panów ze wprowadzenie w bład z tym numerem błędu...ze wzgledu na prace dopiero jutro napisze jaka jest wstępna diagnoza mechaników .

Pozdrawiam
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 14:07   #7
qrczakos
Sympatyk
Zlotowicz
Grupa: Zachodniopomorskie
 
Avatar qrczakos
 
Mati ;P
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Piła
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 140 KM DPF manual
lipiec
2007
PP powiat pilski (Piła)
Postów: 5 988
Domyślnie

ile masz przejechane w foce?
__________________
Focus:

Mondeo:
qrczakos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 14:27   #8
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

B2141 jest problemem braku komunikacji licznika z komputerem auta. Niektorzy twierdza ze powstaje jak bateria padnie, inni, ze cos bylo krecone, jeszcze inni, ze jest licznik nie od tego auta. Osobiscie nie naprawialem auta z tym kodem wiec sie nie wypowiem za duzo.

Raczej bym sie tym nie podniecal i skupil na drugim kodzie. Boje sie, ze to moze byc zawor na pompie i mimo, ze auto odpali to beda chcieli wymieniac pompe.

A te kody to odczytywaliscie programem diagnostycznym czy z licznika?
no i czemu mechanik ma sprawdzac czy odpali, jezeli w pierwszym poscie napisales, ze odpala?
__________________
Ford to brzmi durnie.

Ostatnio edytowane przez mkaminski100 ; 02-02-11 o 14:29
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 14:35   #9
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Auto ma przejechane 177tyś. a nie pisałem że odpala tylko że kreci rozrusznik i nie odpala ostatnim rzem jak odpalił to wypalił paliwo które miał albo w pompie albo w filtrze i kaput, teraz stoi i czeka na lawete. Kody odczytane programem diagnostycznym.

Pozdrawiam
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 14:49   #10
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

Ja bym na poczatek sprawdzil czy nie jest zapowietrzony.
Auto jendak jak widze tak czy inaczej bedzie robil mechanik wiec nie ma chyba dalej sensu dzielic wlosa na czworo, skoro od mechanika zalezy co uslyszysz jako diagnoze, czy w to uwierzysz i ile za to zaplacisz.
Powodzenia w rozwiazaniu sprawy.
__________________
Ford to brzmi durnie.
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-11, 14:58   #11
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Nadmienię że mechanik to mój dobry znajomy . Ja tylko dopytuje co i jak poniewaz może to dac jemu i mi jakies pomocne wskazówki za które bardzo Wam panowie dziekuje
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-11, 11:58   #12
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tresor Zobacz post
Mechanik powiedział że jak auto odpali ze samostartu to znaczy ze sterownik a jak nie odpali to znaczy że pompa i wtedy bedziemy wiedzieć gdzie gzebać- przepraszam Panów ze wprowadzenie w bład z tym numerem błędu...ze wzgledu na prace dopiero jutro napisze jaka jest wstępna diagnoza mechaników .
Nawet jesli masz zatartu tloczek od kata wtrysku lub blad z tym zwiazany to mysle ze samochod powinien byl odpalic nielatwo ale cos by reagowal bo innym odpalalz trudem ale jednak.
Dodatkowo sterownik przy problemach z katem wtrysku zawsze przechodzi w tryb awaryjny i powinien przy blednej korekcji kata pojawic sie blad 1564 od zmniejszonej dawki paliwa a u ciebie o dziwo go niema...wiec najprawdopodobniej to nie kat wtrysku i sterownik jest ok.

Przypuszczam ze u ciebie paliwo niejest podawane pod wiekszym cisnieniem do silnika wiec samochod i tak pewnie nieodpali
Mysle tez ze dlatego to niebedzie ani tloczek ani nastawnik poczatku tloczenia (kata)
ale skupilbym sie na zaworze od dawki paliwa.

Ale jak napisal mkaminski przyczyn moze kilka
Milo by bylo gdybys po zakonczeniu sprawy napisal dokladnie co bylo jesli bedziesz w 100%pewien.

Moja rada niepodejmuj pochopnie decyzji o wyciaganiu pompy.
W pompach VP44 czesto wystepuje problem z tloczkiem ale my mamy VP30
niedawno i niedawno probowalem sie dobierac do owego ustrojstwa i analizowalem jego stan...a moja pompa niejest traktowana lagodnie jesli chodzi o paliwo i filtr...a pomimo wszystko okazalo sie ze wszystko bylo ok. Wyglada na to ze nasza prostsza budowa w VP30 lepiej sie sprawdza jak zmodyfikowane VP44 o ile ktos piasku nienasypie do pompy podczas robienia elektroniki.

Acha niemartw sie poki co tym bledem 2141 ale
jak powiedzial mkaminski pompa moze byc rownierz zapowietrzona...a moze to wlasnie to...?
Wiec kilka rad...sprawdzic na samostarcie...ale poluzowac nakretki do wtryskow.

Ostatnio edytowane przez mjprzem ; 03-02-11 o 12:01
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-11, 21:57   #13
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

A więc sprawy się troszkę chyba wyjaśniły..po odpaleniu na samostart auto chodzi normalnie, i wstępna diagnoza to cofanie się paliwa czyli nieszczelność układu, a odpalić nie chciał prawdopodobnie z powodu słabego akumulatora który nie potrafił chyba zaciągnąć na tyle paliwa do pompy aby odpaliła. Jutro będzie reanimacja aku i zobacze czy odpali normalnie. Po zabiegu samostartem odpalał jedynie od aku innego auta z mojego nie chciał. Po wykasowaniu błędów na kompie nie pojawiły się jak dotychczas żadne błędy. Sprawdzenie szczelności układu jestem zmuszony przełożyć na poniedziałek ze względów pracy. Jutro jedynie zapodam naładowany aku i sprubóje odpalić, jak odpali zrobie mu małą przejazdzkę i zobaczę czy nie będzie mulił itp. ..
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-11, 22:09   #14
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tresor Zobacz post
...wstępna diagnoza to cofanie się paliwa czyli nieszczelność układu, a odpalić nie chciał prawdopodobnie z powodu słabego akumulatora który nie potrafił chyba zaciągnąć na tyle paliwa do pompy aby odpaliła. ....
Cytat:
Napisał mkaminski100 Zobacz post
Ja bym na poczatek sprawdzil czy nie jest zapowietrzony.
Jak pompa sie zapowietrzy czyli wypluje paliwo z siebie to bez odpowiedniej procedury zuzyjesz 10 akumulatorow i nie odpalisz. Mozna sie zesrac za przeproszeniem, a pompa nie zaciagnie sama paliwa jezeli jest pusta. Trzeba sie napracowac, zeby pompa zaczela poprawnie nabijac cisnienie i zeby ono przebilo wtryski. Wtedy najczesciej aku kreci za slabo i auto i tak nie odpala.
Przynajmniej dobrze, ze znajomy mechanik podszedl uczciwie.
__________________
Ford to brzmi durnie.
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-11, 22:31   #15
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Czyli możliwe że układ jest nie szczelny? Pierwsze co zmienie to uszczelki przy filtrze paliwa to jest element który ostatnio wymieniałem i może tam puszcza, i dalej jak po sznurku się obcyka..
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-11, 08:36   #16
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

Skoro wymieniales filtr paliwa i jezdziles pozniej samochodem i wszystko bylo ok to najprowdopodobniej jest nieszczelny-mala nieszczelnosc i po postoju w nocy sie zapowietrza.
Niestety tylko powodzenia ci mozemy zyczyc z zabawa z tymi gumeczkami
A apropo nigdy niemialem potrzeby wymieniania tych oringow musial ktos nieladnie ciagnac na sile za te przewody aby sie cos z nimi stalo -da sie je wogole wogole latwo wymienic?
A gdybys powiedzial ze niedawno filtr wymieniales szybciej dostalbys odpowiedz z zapowietrzeniem...blad PO147 lub PO148-o ile pamietam jest od przydkanego filtra a 149 jest niedaleko obok nich a to czest jest ze soba powiazane a to po wymianie filtra bylo oczywiste ze pompa mogla sie zapowietrzyc
A inna sprawa odpowietrzanie pomp rotacyjnych-albo procedura...albo holowanie samochodu bo szkoda rozrusznika i akum.
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-11, 10:12   #17
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Witam.. prosze o przypomnienie procedury odpowietrzenia układu paliwowego i pompy, jutro z rana zaatakuje foke i ja odpowietrze. Apropo tych gumeczek to nieraz sa w zestawie z nowym filtrem .
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-11, 10:32   #18
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

Jesli na samostarcie z rozrusznikiem to zalewasz filtr i przewody ile sie da czystym paliwem i luzujesz nakretki od wtryskow ale dopiero jak sie zapowietrzy i zgasnie a jesli niemasz samostaru a chcesz oszczedzac rozrusznik to mozesz pocholowac maks do 1 km na 2 lub 3 z niskimi obrotami silnika i wciskaj pedal gazu tylko nie do spodu jesli do 1km nic sie niestanie to prawdopodobnie nadal ciagnie gdzies powietrze.
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-11, 20:03   #19
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

Dziś po zamontowaniu AKU odpalił jak nigdy od 1 kopa, przejechałem około 10 km i w sumie nie było jakiś dziwnych reakcji, jutro dam mu w kość i zobaczę czy ma jakieś zaniki mocy ... w sumie na razie wskazuje nie wiem czemu na słaby akumulator, w poniedziałek pojade zczytać błędy i się zobaczy co wyskoczy. Dałem mu po garach i niestety mocy to on nie ma , obroty normalne praca silnika też. A powiedzcie czy nie zaszkodzi a może pomoże jak zapodam bezpośrednio na pompe to : http://www.liquimoly-sklep.pl/produc...nie-0-5L-.html . Nie wiem czy kiedykolwiek ktoś przede mną dolewał jakieś ustrojstwa! Auto mam od roku a sprowadzone z holandi.

Ostatnio edytowane przez Tresor ; 05-02-11 o 13:29
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-02-11, 15:46   #20
Tresor
Turysta
 
Avatar Tresor
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie

A więc auto dalej u mechanika, nie stwierdził żadnej usterki pompy, po sprawdzeniu szczelności układu wszystko jest jak należy ( więc problemem było : zapowietrzenie się pompy i słaby akumulator ) a to że auto stoi już u mechaniora to postanowiłem wymienić uszczelkę miski olejowej (tą górną) a żeby ją wymienić trza wyjąć skrzynię biegów i jak już to został zrobione ukazała się tarcza sprzęgła praktycznie całkowicie wytarta, więc też ją wymieniam i suma sumarum kasa która nie poszła na pompe poszła na co innego ale co zrobić wcześniej czy później trzeba było to zrobić .

Jakby się okazało że pojawią się oznaki zaniku mocy lub inne dam znać.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Tresor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-02-11, 16:14   #21
qrczakos
Sympatyk
Zlotowicz
Grupa: Zachodniopomorskie
 
Avatar qrczakos
 
Mati ;P
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Piła
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 140 KM DPF manual
lipiec
2007
PP powiat pilski (Piła)
Postów: 5 988
Domyślnie

nie ma za co zapraszamy na spota w szczecinie;p
__________________
Focus:

Mondeo:
qrczakos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-12, 13:46   #22
kamil880510
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Ford Focus I
HB 3D
1.8 TDDi 90KM manual
1998
Postów: 5
Domyślnie

Witam wszytskich.
W mojej foczce padla niestety pompa, dokladniej sterownik, po naprawie sterownika znow padl, wiec postanowilem kupic uzywana pompe zamiast bawic sie w regeneracje bo zalezy mi na naprawie najmniejszym nakladem pieniedzy. I mam pytanie, jak poznac ze pompa podpasuje do mojego auta? Wiem ze maja numery, ale jakie nr do jakich podpasuja? Moj ford to poczatek produkcji 1998 ale numerow jeszcze nie dopatrzylem. Z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam.
kamil880510 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-12, 15:17   #23
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

pompa musi byc vp30 a sterownik z focusa... i sterownik musi miec wykasowany immo np. za pomoca ktsa.
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-09-12, 22:22   #24
kamil880510
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Ford Focus I
HB 3D
1.8 TDDi 90KM manual
1998
Postów: 5
Domyślnie

Mam mozliwosc kupienia pompy od mondeo 2.0 Tddi z tego samego roku co moja foczka, podejdzie ona?
kamil880510 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-12, 18:35   #25
kamil880510
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Ford Focus I
HB 3D
1.8 TDDi 90KM manual
1998
Postów: 5
Domyślnie

Dokladniej chodzi mi o nr pompy 0470004002 wymienic na pompe o numerach 0470504021? Prosze o szybka odpowiedz, z gory dziekuje.
kamil880510 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-09-12, 13:07   #26
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

boje sie ze nie bo w mondeo byla chyba typu VP44 a focus to VP30 bo mondeo ma wiekszy silnik i vp30 byla przeznaczona do mniejszej mocy silnikow.

pomimo ze sterowniki sa te same to musza sie roznic softem..i tu pojawia sie problem chyba ze ktos ma mozliwosc przegrywania sterownikow pomp boscha.
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] P0149 - zle ustawienie kata wtrysku fokus78 Silnik i skrzynia 2 04-05-10 19:42
EGR w TDDI Mithos Inne techniczne 3 02-08-09 09:37
[FFI] TDDI - wiązka EGR matmatmat Silnik i skrzynia 0 16-07-09 14:14
Błędy komputera P1342, P0149 potrzebna pomoc mareksawosz Inne techniczne 0 29-11-07 20:20

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u