Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 02-10-07, 17:48   #1
Janusz
Turysta
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 61
Domyślnie filtr paliwa - mały wyciek

Witam

W weekend zabrałem się za wymianę filtra paliwa w TDDi (poszło bez problemów, po odpaleniu nawet się nie zająknał).
Mam natomiast inny mały problem - zauwazyłem po jeździe, że na korpusie filtra (na wierzchu) są ślady paliwa. Trudno mówić o wycieku, po prostu gdzieś tam sobie z któregoś z trzech wężyków (z odpływu albo przelewu - nie wciało mi się wnikać, bo to raczej bez większego znaczenia) trochę podcieka. Dodam że wężyki dociśnięte do końca, weszły ciasno, szybkozłączki założone.
Tak sobie planowałem, żeby w wolnej chwili (to raptem 5 minut roboty) zdjąć wężyki i uszczelnić... Tylko czym?? Jakimś sylikonem (smarując po zewnętrznej stronie kroćców wychodzących z filtra oczywiście) ? A może jakąś taśmą? Proszę o propozycje.

Pozdrawiam
Janusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-07, 17:48   #2
Janusz
Turysta
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 61
Domyślnie filtr paliwa - mały wyciek

Witam

W weekend zabrałem się za wymianę filtra paliwa w TDDi (poszło bez problemów, po odpaleniu nawet się nie zająknał).
Mam natomiast inny mały problem - zauwazyłem po jeździe, że na korpusie filtra (na wierzchu) są ślady paliwa. Trudno mówić o wycieku, po prostu gdzieś tam sobie z któregoś z trzech wężyków (z odpływu albo przelewu - nie wciało mi się wnikać, bo to raczej bez większego znaczenia) trochę podcieka. Dodam że wężyki dociśnięte do końca, weszły ciasno, szybkozłączki założone.
Tak sobie planowałem, żeby w wolnej chwili (to raptem 5 minut roboty) zdjąć wężyki i uszczelnić... Tylko czym?? Jakimś sylikonem (smarując po zewnętrznej stronie kroćców wychodzących z filtra oczywiście) ? A może jakąś taśmą? Proszę o propozycje.

Pozdrawiam
Janusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-07, 18:44   #3
ppgor
Turysta
 
Avatar ppgor
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Gorlice i Beskid Niski
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 90KM manual
2010
KGR powiat gorlicki (Gorlice)
Postów: 934
Garaż
Domyślnie

dziwna sprawa

a jaki ten filtr masz? Motorcraft czy Filtron czy jeszcze inny?

może on jakis nie typowy i dlatego cieknie?
__________________
POLSKA

ppgor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-07, 18:44   #4
ppgor
Turysta
 
Avatar ppgor
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Gorlice i Beskid Niski
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 90KM manual
2010
KGR powiat gorlicki (Gorlice)
Postów: 934
Garaż
Domyślnie

dziwna sprawa

a jaki ten filtr masz? Motorcraft czy Filtron czy jeszcze inny?

może on jakis nie typowy i dlatego cieknie?
__________________
POLSKA

ppgor jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-07, 18:51   #5
Janusz
Turysta
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 61
Domyślnie

Filtr typowy - Sędziszów.

Ale jeszcze raz mówię: "wyciek" to za dużo powiedziane. Jednak dla spokoju chciałbym to zlikwidować.
Janusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-07, 18:51   #6
Janusz
Turysta
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 61
Domyślnie

Filtr typowy - Sędziszów.

Ale jeszcze raz mówię: "wyciek" to za dużo powiedziane. Jednak dla spokoju chciałbym to zlikwidować.
Janusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-10-07, 20:18   #7
Gwidon
Turysta
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Wejherowo
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
marzec
2000
GWE powiat wejherowski (Wejherowo)
Postów: 237
Domyślnie

Sprawdź zaciski (szybkozłączki) na przewodach. Układ palliwowy w Td musi być szczelny. Ja mam założony zwykły zacisk skęcany, miałem podobną sytuację nieszczelności na przewodzie przy pompie.
Jak będzie ciągnął powietrze z paliwem to może dojść do uszkodzenia pompy wtryskowej.
__________________
Gwidon
Gwidon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-10-07, 20:18   #8
Gwidon
Turysta
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Wejherowo
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
marzec
2000
GWE powiat wejherowski (Wejherowo)
Postów: 237
Domyślnie

Sprawdź zaciski (szybkozłączki) na przewodach. Układ palliwowy w Td musi być szczelny. Ja mam założony zwykły zacisk skęcany, miałem podobną sytuację nieszczelności na przewodzie przy pompie.
Jak będzie ciągnął powietrze z paliwem to może dojść do uszkodzenia pompy wtryskowej.
__________________
Gwidon
Gwidon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] Wyciek po wymianie filtra paliwa darudek Silnik i skrzynia 1 17-08-09 08:43
filtr paliwa xmatrix666 Silnik i skrzynia 9 06-05-09 15:43
[FFI] wyciek spod pokrywy zaworów + filtr paliwa Patrol Silnik i skrzynia 7 27-03-08 10:10
Filtr paliwa ? tonyli Silnik i skrzynia 1 06-11-07 09:16
filtr paliwa ppgor Silnik i skrzynia 0 16-11-06 17:32

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u