WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-08-07, 16:06 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Postów: 15
|
Dziwny poranny problem :/
Witam,
Mam swojego focusika od 2 miesięcy i do tej pory było wszystko oki, ale ostatnio pojawił się taki denerwujący problem. A wygląda to tak: Kiedy rano odpalam auto zaczynają falować obroty (muszę trzymać go na gazie bo inaczej zgaśnie), ale kiedy ruszę to już wszystko jest oki (nawet jeśli potem stoi te 8 godz.). Co mnie zastanawia to fakt, że jak mi zgaśnie albo sam go zgaszę i odpalę drugi raz to jest oki (obroty stałe około 1100-1200 po zagrzaniu spadają do około 900-950). Szukałem na forum o falowaniu ale nie znalazłem nic co by pomogło rozwiązać mój problem ( chyba, że jestem ślepy ) Może ktoś z Was drodzy forumowicze spotkał się z czymś takim i pomoże.. Pozdrawiam |
16-08-07, 16:14 | #2 |
Klepacz
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: /dev/null
Postów: 2 035
|
Za wolne obroty odpowiada silnik krokowy.
Za prace silnika odpowiada tez MAF takie cos co jest na rurce idacej od filtra powietrza. Bez tego tez bedzie jechac, ale bedzie dziwnie sie zachowywac. Odpal foke i w trakcie pracy odlacz MAF'a jak zobaczysz, ze szaleje silnik, albo zadlawi sie na sekunde tzn. ze dziala. Co do krokowca, albo przeczysc go (jest na forum), albo kup nowy. Sprobuj przeczyscic krokowy to tansze jest niz kupno nowego i zobacz jak smiga.
__________________
Nr X Members Club SS-Czarnuch PePe'ta FF I 1.6->AR 156 2.0->AR 159 2.0 JTDM+Nissan Patrol GR 3.0 |
17-08-07, 10:47 | #3 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Postów: 15
|
oki dzięki jak tylko będe miał wolną chwilkę to zobaczę..
|
17-08-07, 11:24 | #4 |
Sympatyk
Grupa: Małopolska
Artur
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Kraków
Ford Focus II ST FL
HB 5D
2.5 DuratecST 225KM manual
styczeń
2009
KRA powiat krakowski (Kraków)
Postów: 1 094
|
Ja miałem podobny problem tylko to była wina paliwa (też tylko rano). A objawy były takie rano jak zawsze pale foke bez dodawania gazu foczka zapalała a potem od razu gasła po kolejnym odpaleniu tym razem z gazem wciśniętym do 1/4 auto paliło normalnie tyko że było na obrotach po puszczeniu gazu od razu gasło podejrzenia padły na korkowca ale w między czasie wyjeździłem to paliwo i od tej pory foczka śmiga jak tralal.
|
17-08-07, 11:28 | #5 |
Klepacz
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: /dev/null
Postów: 2 035
|
hmm no tak nie wziolem pod uwage paliwko :/
__________________
Nr X Members Club SS-Czarnuch PePe'ta FF I 1.6->AR 156 2.0->AR 159 2.0 JTDM+Nissan Patrol GR 3.0 |
17-08-07, 12:31 | #6 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Postów: 15
|
paliwko powiadacie.. qrde być może :/ tankowałem na shellu wcześniej na orlenie ale kto wie..
te pół baku się pomęczę wyjeżdżę do końca zatankuję gdzie indziej i zobaczymy pozdrowionka |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Dziwny problem z fajkami na swiece!? | longman | Silnik i skrzynia | 4 | 26-07-09 23:24 |
dziwny problem z silnikiem | leszek19855 | Silnik i skrzynia | 5 | 13-03-09 22:28 |
dziwny problem ze światłami | oko007 | Elektryka, audio i alarmy | 10 | 17-02-09 21:04 |
[FFI] dziwny problem | Sadzio | Serwis i gwarancja | 2 | 27-11-07 19:43 |
alarm Cobra - dziwny problem | marionetka | Elektryka, audio i alarmy | 3 | 26-02-06 23:54 |
Kontakt - |