Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 09-09-15, 21:24   #1
denzel
Turysta
 
Daniel
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: craqf
Ford Focus II
kombi
1.6 DuraTorq 109KM manual
2006
Postów: 5
Domyślnie 1.6 TDCi 109KM - Brak mocy od dołu, do 2000 obr/min

Sprawa dziwna, trudna, co by nie powiedzieć beznadziejna...
Pacjent Focus 1,6 TDCI 109 KM
Objawy: brak mocy do 2800 obrotów, później wstaje i ciągnie jak szalony do prawie 4 tys. Najgorzej jest jak jest ciepło a dramat jak jest ciepło i silnik się mocno rozgrzeje. Sprawa zaczęła się od pękniętego węża do intercoolera, po tym problemy z DPF.
Sprawa ciągnie się już ponad 3 miesiące, w tym czasie regenerowany i ostatecznie wywalony DPF, katalizator, nowa turbina, kontrola wtrysków (wszystkie OK, zresztą były robione rok temu), nowy przepływomierz, nowy zawór sterowania turbiną, wszystkie filtry. Wszystkie węże od turbo całe.
Sprawdzona przepustnica, EGR - OK
Co jeszcze można sprawdzić? Macie jakieś pomysły, może ktoś z was miał podobny problem?
denzel jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-15, 23:38   #2
ffelmer
Turysta
 
Avatar ffelmer
 
Zarejestrowany: Dec 2010
Skąd: Lubelskie
Ford Focus I
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
1999
LLE powiat łęczyński (Łęczna)
Postów: 362
Garaż
Domyślnie

zawór podcisnienia? węzę, sterowanie czujniki?
nad półosia długą masz czarny zbiornik podcisnienia?
jakies kody błedów?
ffelmer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-15, 10:47   #3
denzel
Turysta
 
Daniel
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: craqf
Ford Focus II
kombi
1.6 DuraTorq 109KM manual
2006
Postów: 5
Domyślnie

Tak jak pisałem zawór nowy, węże całe.
Jaki zbiornik? Możesz coś więcej napisać?
denzel jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-15, 22:47   #4
ffelmer
Turysta
 
Avatar ffelmer
 
Zarejestrowany: Dec 2010
Skąd: Lubelskie
Ford Focus I
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
1999
LLE powiat łęczyński (Łęczna)
Postów: 362
Garaż
Domyślnie

jest zlokalizowany nad długą półosią. zbiornik (zasobnk akumulacyjny) podciśnienia.
Na "gruszce" sterującej łopatkami o zmiennej geometrii siłownik jak wciśniesz i zaślepisz kanał podciśnienia to jak pracuje siłownik? pozostaje w miejscu, opuszcza sie po czym staje, czy powoli opuszcza się?
ffelmer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-09-15, 13:11   #5
matt18
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Avatar matt18
 
Mateusz
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Raszyn
Inny
HB 3D
1999
WKZ powiat kozienicki (Kozienice)
Postów: 93
Garaż
Domyślnie

I jak kolego denzel?
Jakieś postępy?
Z tym samym problemem się borykam
matt18 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 19-09-15, 10:59   #6
Dorian87
Turysta
Grupa: WLKP
 
Avatar Dorian87
 
Dorian
Zarejestrowany: Jul 2015
Skąd: poznań
Ford Focus II
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
2005
Postów: 311
Domyślnie

kolego denzel podczas odpalenia silnika silownik geometrii schodzi w dol ? jak dodalesz gazu na postoju to turbina pompuje wgole w dolbnym zakresie obrot? ( zlap za weze od turbo i zobacz czy puchna od cisnienia). konkretne informacje musisz podac bo ja nie staoje przy tym samochodzie a to co zostalo zmienione nic mi nie daje .
Dorian87 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 22-09-15, 17:09   #7
Caesar
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Avatar Caesar
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2005
Postów: 148
Domyślnie

Nawiązując do problemu z dolnymi partiami obrotów. Czy tak jak na filmie jest według was ok? 2- bieg, przy około 1300obr., pedał jest w podłodze.

https://youtu.be/1_bSS45KhxU
Caesar jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK2] 1.6 TDCI Brak Mocy Po Naprawie bzylak MK2 10 04-07-13 23:54
[MK2] 1.6 TDCi - Brak mocy bs84 Silnik i skrzynia 8 28-02-12 10:08
[MK1] Brak mocy tdci (100) Browar Silnik i skrzynia 6 12-12-09 16:59
Spadek mocy powyżej 2000 - TDCI - błędy w komputerze palash Silnik i skrzynia 4 30-07-09 16:16
[FFI] Brak mocy przy obrotach do 2000 artche Silnik i skrzynia 0 27-08-08 16:30

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u