Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 24-08-10, 13:04   #1
belek
Turysta
 
Avatar belek
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Warszawa
Ford Focus I FL
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
lipiec
2004
WA Warszawa Białołęka
Postów: 708
Domyślnie wtryskiwacze (1.8TDCi)

witam,

czeka mnie robienie wtrysków i ze względu na rozrzucone tematy oraz brak opisu po robocie zakladam taki temat. moze przyda sie dla tych ktorzy beda robic wtryski. niech tu będą wszystkie doświadczenia, namiary, opinie itd postaram się powysyłać maile do wszystkich którzy na forum mieli do czynienia z wtryskami żeby wypowiedzieli się jak to u nich wyglądało.

z mojej strony:

mam jeden polecany punkt w Nadarzynie k/Warszawy (kolejki jak do lekarza):

Kod:
DIESEL SYSTEM, Bogdan Podkowiński
UL. PRUSZKOWSKA 32G
05-830 Nadarzyn
woj. mazowieckie 
tel. kom: 606820768
zaraz jadę do:
Kod:
DIESEL SERVICE ASO BOSCH, DELPHI, STANADYNE. NAPRAWA APARATURY WTRYSKOWEJ
MODLIŃSKA 222 
03-120 WARSZAWA , MAZOWIECKIE
Telefon: (022) 6140450 
GEO: 52.333111, 20.964580
Strona WWW: www.rotoservice.prv.pl
próba przelewowa według ASO (FKP)

próba przelewowa własnej roboty (FKP)

Zasadniczo we wtryskiwaczu mogą polecieć dwie rzeczy:
1 zaworek przelewowy
2 końcówka wtryskiwacza
* w 1.8TDCi nie ma jeszcze cewki piezoelektrycznej

ad 1
Często pomaga tylko wymiana zaworku przelewowego. koszt na Modlińskiej w Warszawie to 480zł od sztuki. Trochę sporo biorąc pod uwagę ile zajmuje to czasu:
YouTube- Schimbare duza retur injector delphi dacia logan 1.5 dci

Wtryskiwacze są produkowane przez Delphi. Od jakiegoś czasu są dostępne części naprawcze.

Są różne opinie czy warto regenerować czy tylko nowe, czy warto robić jeden lub dwa czy zawsze komplet. Dlatego chciałbym żeby ten temat pokazywał głównie te opinie.

Wyczytałem też że Ford nie uznaje gwarancji na wtryskiwacze jeśli nie były wymienione przewody paliwowe przy wtryskach...

W ASO przy Trasie Toruńskiej jeden nowy wtryskiwacz kosztuje 1300zł (swój trzeba oddać w rozliczeniu), a regenerowany 1100zł
W Ew-car znalazłem Delphi za 750zł, ale mają byc dopiero pod koniec września

P.S.
W miarę jak moja wiedza będzie rosła będę edytował ten post
__________________
http://my.opera.com/belek

Ostatnio edytowane przez belek ; 27-08-10 o 22:43
belek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-08-10, 16:22   #2
misiom1
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Inny
cabrio
1.6 Zetec 100KM automat
1998
Postów: 719
Domyślnie

w abcford za 980zł http://abcford.pl/Pages/ProductView....=883&c=10&s=29
trzeba oddać swój w rozliczeniu
misiom1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-08-10, 17:18   #3
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

Czyli naprawiajac auto uczysz sie wtryskow i piszesz encyklopedie?

Zalaczony przez Ciebie temat w FCK ma kolo 30 stron dyskusji o naprawie wtryskow Delphi, a i tak nie wynika z tego duzo wiecej niz wymiana zaworkow przelewowych. Tu na forum bylo juz to tez wiele razy opisane (nawet wrzucilem porade do FAQ).

Czesto zamiast wymieniac zaworki wystarczy dobrze przeczyscic wtrysk, ale nie wlaniem STP, ale albo purgem, albo rozbierajac na czesci i manualnie.

To, ze sa zestawy naprawcze wie kazdy, podaj nazwy firm, ktore sprzedaja je na rynek prywatny.

Naprawde w tym temacie juz chyba wszystko bylo powiedziane, a to co komu pomoglo to w duzej mierze kwestia szczescia. Szczerze mowiac to takie tematy czesto laikom szkodza, bo sie naczytaja, wiedza co na pewno im sie popsulo i mowia mechanikowi co ma zrobic. Ten poslusznie robi, kasuje a potem za dodatkowa oplata naprawia to co rzeczywiscie bylo powodem.
Prawda jest niestety taka, ze za 90% osob nie majacych pojecia o problemach 1.8 tdci diagnozuje je w kolejnosci: EGR, dwumasa i wtryski.
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 22:28   #4
belek
Turysta
 
Avatar belek
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Warszawa
Ford Focus I FL
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
lipiec
2004
WA Warszawa Białołęka
Postów: 708
Domyślnie

może ma 30 stron, ale w tym sporo błędów. chcę żeby to zweryfikować i zunifikować.
póki co dowiedziałem się że wtryski w 1.8TDCi nie mają cewki piezoelektrycznej, a więc można jedynie wymieniać zaworek, bo razem z końcówką to wyjdzie cena prawie nowego wtrysku.

u mnie okazało się że wtryski idealne a za błąd 0251 i brak mocy po zapaleniu się kontrolki spiralki odpowiadał jakiś mały zaworek odpowiadający za trzymanie ciśnienia. siedzi gdzieś za chłodnicą. a juz w jednym miejscu chcieli mi wymieniac pompę! ktoś wie co to dokładnie za zawór? w poniedziałek podjadę po stary i jak nie wyrzucili to zrobię fotki
__________________
http://my.opera.com/belek

Ostatnio edytowane przez belek ; 27-08-10 o 23:27
belek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 22:52   #5
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

Cytat:
Napisał belek Zobacz post
może ma 30 stron, ale w tym sporo błędów. chcę żeby to zweryfikować i zunifikować.
Zweryfikuj i napisz. BARDZO chetnie poczytam cos nowego, dowiem sie gdzie sa popelnione bledy w temacie.
Cytat:
Napisał belek Zobacz post
póki co dowiedziałem się że świece w 1.8TDCi nie mają cewki piezoelektrycznej,
Nie swiece a wtryski i maja elektromagnes. Jest to w temacie. Starszy typ wtrysku.
Cytat:
Napisał belek Zobacz post
a więc można jedynie wymieniać zaworek, bo razem z końcówką to wyjdzie cena prawie nowego wtrysku.
Mozna wymieniac i zawor przelewowy i rozpylacz. Cena NOWEGO wtrysku to ponad 1000zl. To o czym piszesz to regenerowany wtryski, nie wiadomo czy na orygialach czy chinszczyznie.

Cytat:
Napisał belek Zobacz post
u mnie okazało się że wtryski idealne a za błąd 0251 i brak mocy po zapaleniu się kontrolki spiralki odpowiadał jakiś mały zaworek odpowiadający za trzymanie ciśnienia. siedzi gdzieś za chłodnicą. a juz w jednym miejscu chcieli mi wymieniac pompę! ktoś wie co to dokładnie za zawór? w poniedziałek podjadę po stary i jak nie wyrzucili to zrobię fotki
Czy Ty czasami nie chwaliles sie tym na FCP? Blad 0251 to Injection Pump Metering Control A czyli zawor na pompie (ten brazowy jak pamietam)
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 23:07   #6
mardz
Turysta
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Skąd: tarnów city
Ford Focus I
kombi
1.8 TDCi 115 KM manual
2002
Postów: 24
Domyślnie

możliwe że chodzi o regulator cisnienia paliwa.on jest w pompie,dostęp pieronsko trudny.ponoc nie jest drogi,a gościu twierdzi że to wystarczy.jemu po 90000 chcieli w aso wtryski wymieniać.pisałem o tym.
mardz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 23:14   #7
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad
Inny
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
styczeń
2005
Postów: 948
Domyślnie

Cytat:
Napisał mardz Zobacz post
możliwe że chodzi o regulator cisnienia paliwa.on jest w pompie,dostęp pieronsko trudny.ponoc nie jest drogi,a gościu twierdzi że to wystarczy.jemu po 90000 chcieli w aso wtryski wymieniać.pisałem o tym.
O nim wlasnie napisalem. ASO jezeli chcialo wymienic wtryski z tym bledem to albo nie mieli podstawowej wiedzy, albo ktos potrzebowal wyprowadzic wtryski dla siebie. Niestety w Fordzie to normalka...
mkaminski100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] 1,8 TDDi focus wtryskiwacze Jacekst Silnik i skrzynia 19 20-01-16 09:41
[FFI] Jak mocowane są wtryskiwacze w TDCi ? XymoX Silnik i skrzynia 4 14-04-09 17:59
Focus 1.8tdci problem z wtryskiwaczami mattz Silnik i skrzynia 4 23-11-06 14:56
Przeglad 100k km - Focus 1.8TDCi - co robia i ile kosztuje? tecman Serwis i gwarancja 1 29-08-05 22:28

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u