Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 29-01-08, 15:42   #1
amoeba
Turysta
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Małopolska
Ford Focus II FL
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
2008
Postów: 127
Garaż
Domyślnie Dziwne drgania (100KM-TDCI)

Witam.
Mam swoją foczkę od 4 miesięcy (2003 rocznik). Do tej pory (poza drobnymi sprawami) sprawuje się cacy. Biorąc ją miała przebujane 182kkm. Ja zrobiłem nią już 18kkm. Autko było i jest eksploatowane w 99% na długich trasach. Serwisowana przez poprzedniego właściciela w 100% w ASO.
Od niedawna zauważyłem pewną przypadłość. Na obrotach jałowych (ca.800rpm) nie czuć, że silnik pracuje. Po zwiększeniu ich do ok. 1200 czuć zdecydowanie drgania (m.in.na kierownicy) tak, jakby coś było niewyważone. Kolejne zwiększenie ich powoduje, że drgania zanikają, a słychać takie jakby stukanie. Zastanawiam się czy to nie osławiona 2-masa. Z dokumentacji jaką posiadam do auta nie wynika, aby była wymieniana. Proszę o sugestie.
I z całkiem innej beczki:
1200km przejechane ze średnią (z kompa 143km/h). Autobany w Niemczech, dość często 2zł na blacie (ciągłe 160-180km/h) i spalanie wyszło 7,8l. Jakie Wasze opinie? (dużo/mało)

Pozdrawiam
amoeba jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-01-08, 22:16   #2
grzehoo
Kataryna
 
Avatar grzehoo
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Trójmiasto
Postów: 3 050
Domyślnie

spalanie normalne przy takiej prędkości. ale komp i tak może oszukiwać nieco, zwłaszcza przy wysokich prędkościach. trzeba sprawdzać na baku.
__________________
grzehoo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-08, 09:03   #3
Jackiller
Gaduła
 
Avatar Jackiller
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Pruszków
Inny
Postów: 1 531
Domyślnie

Cytat:
Napisał amoeba
Zastanawiam się czy to nie osławiona 2-masa. Z dokumentacji jaką posiadam do auta nie wynika, aby była wymieniana. Proszę o sugestie.
U mnie tak się zaczynało. Zrobiłem 20k z tymi objawami... później głośniej, głośniej...
A teraz to sam nie wiem co to he he. Raz puka raz nie puka.
Póki co śmigam dalej.
__________________
Szukasz palet drewnianych - zapraszamy
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Jackiller jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
1,8 tdci 100KM a !!5KM rys11 Silnik i skrzynia 7 25-02-08 15:18
Silnik 1.8 TDCi 100KM Gregor67 Silnik i skrzynia 10 09-03-06 14:55
Cut-off w TDCI 100KM wierzba Silnik i skrzynia 3 01-08-05 12:37

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u