WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
28-11-10, 17:41 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Ford Focus I
HB 3D
1.8 TDCi 115 KM manual
2004
Postów: 24
|
Po stłuczce - sprawdzenie samochodu
Witam
Ostatnio przydarzył mi się strzał z tyłu. Pani jadąca za mna nie wychamowała i uderzyła mnie w tylni zderzak. Mimo iż, nie było widać dużych strat (zaledwie parę rysek na zderzaku) spisalismy oświadczenie, w którym pani przyznała się do winy. Gdy odjechałem zaledwie kilkadziąt metrów po zdarzeniu coś zaczęło stukac w tylnim zawieszeniu. W poniedziałek przyjeżdza gość z firmy ubezpieczeniowej zobaczyc straty. jak najlepiej rozegrać sprawę abym nie byl stratny? Czy powinienem najpierw pojechać do warsztatu i sprawdzić co jest nie tak z samochodem? Czy za takie sprawdzenie firma ubezpieczeniowa powinna mi zwrócić kasę? |
29-11-10, 00:05 | #2 |
Turysta
Grupa: Warszawa
Kamil
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: WWL
Inny
HB 5D
1.4 Zetec 75KM manual
grudzień
2007
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 709
|
W jakiej firmie jest sprawca?
Jeśli dokonujesz oględzin na własną rękę to z reguły płacisz własną sałatą. Jeśli podczas naprawy auta wyją dodatkowe uszkodzenia których nie będzie w kosztorysie do którego masz oczywiście jako właściciel pełny wgląd to żądasz oględzin dodatkowych, bo pierwsze nie uwzględniły bla bla bla. Najlepiej podczas rejestracji szkody było powiedzieć pani bądź panu z telefonu, że jest uszkodzone to to to i to wyliczyć te elementy i zaznaczyć że prawdopodobnie uszkdozone zawieszenie, wiec rzeczoznawca po 1 ma przewidziane w tym wypadku więcej czasu na wykonanie oględzin 2 jeśli jest podejrzenie uszkodzenia zawieszenia, to albo kolega jedzie z nim na warsztat lub stawiasz na kanał u siebie w domu i MEK robi foty od spodu i ogarnia temat. To tyle jeśli wybrałbyś opcje wyceny i kasa na konto. Jak opcja bezgotówkowa, to najlepszą opcją będzie strzelenie w dupę rzeczoznawcy mobilnego i wrzucenie auta na tzw. PKS ( w przypadku PZU) czyli warsztat naprawczy który wykona oględziny wg mnie najlepiej, bo będą to krok po kroku foty i opisy co jest pod zderrzakiem a czego mogło nie być widać bez zdejmowania go. Jeśli zależy Ci na aucie to prowadź do najlepszego w okolicy warsztatu i wal bezgotówkowo. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] Sprawdzenie ESP | maciobyk | Silnik i skrzynia | 5 | 26-09-10 14:12 |
naprawa po stłuczce | akosc | Szkody, Naprawy, Porównania | 2 | 14-05-09 22:58 |
[FFI] Prośba o sprawdzenie rezystancji. | robgu | Silnik i skrzynia | 1 | 02-01-07 10:09 |
Kontakt - |