WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-08-06, 13:13 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: x
Ford Focus I
HB 3D
1.4 Zetec 75KM manual
1998
LB Biała Podlaska
Postów: 622
|
Demontaż Kierownicy C-max
Witam
Kierownice w C-max'ie demontuje się troszke inaczej (nie ma srub mocujących poduszke troszkę trzeba było pomyśleć by do tego dojść ale się udało Krótka relacja z operacji "Kiera" Potrzebyjemy klucz nasadowy 24 , sruboktęt płaski sredniej wielkości i piwko dla relaksu. Na początku zdejmuje kleme "-" z akumulatora , i wyciągam bezpiecznik poduszki tak dla pewności, No to do roboty: Z tyłu za kierownicą odok śrub znajdują się otwory : jeden z lewej jeden z prawej i dwa na dole kierownicy należy w te otwory włożyć nasz śrubokręt i odbezpieczyć delikatnie zatrzask lewy prawy i następnie dwa dolne, gdy zatrzaski puszczą poduszka odskoczy od kierownicy Potem wyciągamy poduszkę, zobaczymy tam złącze w kierownicy z którego wyciągamy tylko środkową kostkę: Następinie odpinamy złączki znajdujące sie w poduszcze mają różne kolory wiec nie pomylimy się z ponownym podłączeniem, zostają jeszcze dwa konektorki metalowe od klaksonu Po odłączeniu już wszystkich złączy możemy się zabrać do odkręcenia kierownicy naszym kluczem 24 Po odkeceniu wygląda bardzo ładnie No i potem postępujemy dokładnie odwrotnie : Efekt ostateczny wygląda tak : P.S. Przed odkręcenie kiery rozebrałem obudowe kolumny kierowniczej jednak nie jest to konieczne ale wiadomo jak jest za pierwszym razem
__________________
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Demontaż kierownicy Ford Focus | lesio69 | Inne | 3 | 19-01-16 22:08 |
Demontaż | Matis2 | Silnik i skrzynia | 3 | 27-03-09 01:13 |
[FFI] demontaż licznika | Janusz | Elektryka, audio i alarmy | 7 | 31-05-08 22:21 |
Demontaż słupków | jodler | Elektryka, audio i alarmy | 1 | 16-08-05 17:42 |
Kontakt - |