WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-06-10, 17:15 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Jun 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
2004
Postów: 26
|
Stukot w silniku - pomoc w diagnozie.
No i mamy maly problem. Probowalem zaślepić EGR w moim focusie. Po zaślepieniu wzialem autko na A4 i chcialem przewietrzy, wtedy sie zaczelo. Pierw pomyslalem ze tlucze sie ta blaszka ktora tam wstawilem. Dzsiaj ja wyjalem ku mojemu zdziwnieniu nie bylo tam zadnej uszczelki. (Czy orientuje sie ktos ile kosztuje taka uszczelka w ASO?). NO ale wracajac do tematu, silnik tlucze sie na ciut wyzszych obrotach niz jalowe.
Wczoraj dolalem rowniez do baku Liquie Moly do czyszczenia silnika i wtryskow, wlalem co prawda prawie pol opakowania na jakies 15litrow. Czy glosniejsza praca silnika moze byc spowodowana spalaniem tego dodatku ? Dolac shella v power diesel czy to nie ma sensu ? Jak myslicie co to moze byc ?P Zaslepke z EGR juz wyjalem. troche mnie to martwi.. macie jakies zdanie w tym temacie ? |
Kontakt - |