witam,
czeka mnie robienie wtrysków i ze względu na rozrzucone tematy oraz brak opisu po robocie zakladam taki temat. moze przyda sie dla tych ktorzy beda robic wtryski. niech tu będą wszystkie doświadczenia, namiary, opinie itd postaram się powysyłać maile do wszystkich którzy na forum mieli do czynienia z wtryskami żeby wypowiedzieli się jak to u nich wyglądało.
z mojej strony:
mam jeden polecany punkt w Nadarzynie k/Warszawy (kolejki jak do lekarza):
Kod:
DIESEL SYSTEM, Bogdan Podkowiński
UL. PRUSZKOWSKA 32G
05-830 Nadarzyn
woj. mazowieckie
tel. kom: 606820768
zaraz jadę do:
Kod:
DIESEL SERVICE ASO BOSCH, DELPHI, STANADYNE. NAPRAWA APARATURY WTRYSKOWEJ
MODLIŃSKA 222
03-120 WARSZAWA , MAZOWIECKIE
Telefon: (022) 6140450
GEO: 52.333111, 20.964580
Strona WWW: www.rotoservice.prv.pl
próba przelewowa według ASO (FKP)
próba przelewowa własnej roboty (FKP)
Zasadniczo we wtryskiwaczu mogą polecieć dwie rzeczy:
1 zaworek przelewowy
2 końcówka wtryskiwacza
* w 1.8TDCi nie ma jeszcze cewki piezoelektrycznej
ad 1
Często pomaga tylko wymiana zaworku przelewowego. koszt na Modlińskiej w Warszawie to 480zł od sztuki. Trochę sporo biorąc pod uwagę ile zajmuje to czasu:
YouTube- Schimbare duza retur injector delphi dacia logan 1.5 dci
Wtryskiwacze są produkowane przez Delphi. Od jakiegoś czasu są dostępne części naprawcze.
Są różne opinie czy warto regenerować czy tylko nowe, czy warto robić jeden lub dwa czy zawsze komplet. Dlatego chciałbym żeby ten temat pokazywał głównie te opinie.
Wyczytałem też że Ford nie uznaje gwarancji na wtryskiwacze jeśli nie były wymienione przewody paliwowe przy wtryskach...
W ASO przy Trasie Toruńskiej jeden nowy wtryskiwacz kosztuje 1300zł (swój trzeba oddać w rozliczeniu), a regenerowany 1100zł
W
Ew-car znalazłem Delphi za 750zł, ale mają byc dopiero pod koniec września
P.S.
W miarę jak moja wiedza będzie rosła będę edytował ten post