View Single Post
stare 31-12-08, 18:15   #1
greenfux
Turysta
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: pomorskie
Postów: 2
Domyślnie Padł alternator czy regulator napięcia, czy może coś innego?

Witam, mój problem polega na tym że autko ma za wysokie ładowanie. Od dwóch dni pali się kontrolka ładowania, zmierzyłem napięcie na alternatorze i jest 16,25V a na akumulatorze 16,15V natomiast tryb serwisowy licznika pokazuje wartość 205 a przy zgaszonym silniku 157. Dwa tygodnie temu podczas wymiany regulatora zauważyłem że jedna szczotka była krótsza i tam gdzie chodziła był już rowek 1mm. Na nowym regulatorze miałem napięcie 14,2 do 14,4V i wszystko było ok do przedwczoraj. Sprawdziłem klemy, przewody czy gdzieś nie przetarte, odłączyłem akumulator żeby komp się zresetował i nic. Dodam tylko że alternator po ok 10 minutach pracy silnika jest strasznie gorący.
greenfux jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem