Przegrzany Focus, wymiana uszczelki pod głowicą
Witam, mam prośbę do was forumowicze, na trasie niestety padła mi foczka 1.8 tdci 115.
Wypluło płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy:/. Wymieniona uszczelka pod głowicą, niestety to nie koniec, po wymianie uszczelki wysypał sie jeden z wtrysków, okazało sie, że jakiś pajac przy wymianie wtrysków 5 miesięcy temu robił to tak nie fortunnie, że dwa z 4 wtrysków zostały dodatkowo sklejone nie znanym mi klejem i przy jednym z nich klej pościł i syczy ciśnienie :/ . Pytanie mam do was co mam teraz zrobić (tych 2 wtrysków nie da sie wymontować-klej zbyt mocno trzyma). Czy zakupić głowice oraz 2 nowe wtryski(+ nowa uszczelka : / ), czy znacie może dobry jakiś klej aby zalepić ten przeciek ? Proszę o rady bo ja nie mam sił na ten samochód.... |
Coś tam musiało być ostro namotane,przecież wtrysków sie nie klei,smaruje sie pasta zeby łatwiej sie wyjmowało,dziwna sprawa.Pozostaje tylko delikatne obruszanie tego,zeby nie uwalic wtryskiwacza.Nie rozumiem tylko skąd to syczenie-jakis nieorginalny wtrysk czy jak :?
|
Cytat:
|
Pojechać do porządnego warsztatu a nie jakiś druciaży :!:
|
Cytat:
Autko mam od 2 miesiecy... |
Cytat:
a czy to syczenie jest ciągłe, czy takie szybkie dość ciche sapanie? nieszczelność wtryskiwaczy (uszczelki) objawiała się u mnie (właściwie to silniku mojego kombifoka) właśnie takim sapaniem. |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
Udało się wyciągnąć wtrysk :). zaryzykowałem i się udało. Nowa uszczelka zamontowana, wtrysk pracuje już tak jak powinien. Teraz czas testów. Dziękuje za odpowiedzi. [ Dodano: Pon 09 Mar, 2009 20:16 ] Po kilku dniach testu jest oki, nawet z odpalaniem nie mam problemów, problem zaś jest nadal w zbiorniczku wyrównawczym, takie coś mi się zbiera http://img300.imageshack.us/gal.php?g=200903091417.jpg , podpowiem, że jestem po wymianie płynu oraz kilka krotnym płukaniu wodą z odrobiną octu. [ Dodano: Sro 22 Kwi, 2009 23:06 ] Wymieniony termostat z autkiem odpukać wsio oki [ Dodano: Pon 25 Maj, 2009 23:17 ] I znowu dziś sie przegrzał, kurwi...... mnie strzela z tym autem.... Szlamu juz nie ma, termostat nowy,uszczelka wymieniona, wtryski oki (1 jest wciąż zaklejony, nie ruszam go, bo nie syczy, działa tak samo jak pozostała reszta). W jakiej temp powinien się załączać wiatrak od chłodnicy ?? Macie jeszcze jakieś pomysły na to ?? Chłodnica może być zapchana gdzieś ? Help Me :( |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.