Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Inne techniczne (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Topi się lakier bezbarwny... (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=26822)

Fabinho 18-04-09 17:34

Topi się lakier bezbarwny...
 
Postanowiłem na wiosne odświeżyć konsolę środkową. Prysnełem ją na nowo srebrnym spreyem, a po wyschnięciu lakierem bezbarwnym.
Dziś foczka stała długo na słońcu, w środku dość mocno się nagrzało. Efekt- konsola się lepi... [boshe]
Czy pryśnięcie samym spreyem załatwi sprawę?

Greg 18-04-09 17:49

Szczerze to powinieneś zmatowić i dopiero prysnąć ,
co to za bezbarwny że tak dał ciała :?:

Pzdr.

Fabinho 18-04-09 18:13

Cytat:

Napisał Greg
co to za bezbarwny że tak dał ciała

Lakier akrylowy, bezbarwny firmy Wesco... Nie znam się zbytnio na lakierowaniu, ale efekt malowania był ok. Ja to lakierowałem kilka miesięcy temu, wtedy nie stosowałem bezbarwnego. Zarysował mi się w jednym miejscu i prysnełem jeszcze raz. Na forum wyczytałem, że warto zastosować lakier bezbarwny...

Greg 18-04-09 18:20

Cytat:

Napisał Fabinho
Na forum wyczytałem, że warto zastosować lakier bezbarwny...

Odtłuszczałeś to jakoś czy tak jak idzie :?:

Powinno się stosować bezbarwny właśnie po to by to utwardzić.
Ja lakiernikiem też nie jestem, malowałem kilka elementów pózniej pokrywałem
bezbarwnym i wszystko oki jest. Ja używałem lakierów Motip.

pzdr.

Fabinho 18-04-09 18:38

Cytat:

Napisał Greg
Odtłuszczałeś to jakoś czy tak jak idzie :?:

Nie no to, że należy odtłuścić powierzchnię to wiem :wink: Myślę, że coś z tym lakierem jest nie tak.
Greg, Czy jak teraz polakieruje to spreyem, oczywiście ja to wszystko się utwardzi z powrotem to będzie ok :?: Teoretycznie ten lakier bezbarwny będzie się topił pod nową warstwą spreyu...

MisiekT 18-04-09 18:56

zrob od nowa... skoro z jakiegos powodu nie chce sie utwardzic, to raczej nie zrobi tego i po nalozeniu kolejnego lakieru...