Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Silnik i skrzynia (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=34)
-   -   [MK1] Problem przy wymianie rozrządu w 1.6 16V (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=51878)

Robertos83 27-08-11 12:08

Problem przy wymianie rozrządu w 1.6 16V
 
Witam oddałem autko na warsztat w celu wymiany rozrządu Focus I 1.6 16V Pasek contitech, rolka skf. Niestety mechanik po upływie paru godzin zadzwonił do mnie ze złą wiadomością, że okazała się wada produktu tzn. po zamontowaniu paska i rolki i po odpaleniu auta na wolnych obrotach nowa założona rolka pękła. Stwierdził, że potrzebuje więcej czasu na załatwienie sprawy gdyż musi jakieś tam ciśnienia posprawdzać oraz zawory itp. W związku z zaistniałą sytuacją jakie mogły mieć miejsce zniszczenia w silniku??? Martwię się bardzo że może mi coś namieszać. nie znam się na mechanice pojazdów. Proszę o odpowiedź pozdrawiam

Eko 27-08-11 12:22

To niech CI ją pokaże i na piśmie Ci potwierdzi że nowa rolka pękła..
Tłoki spotkały się z zaworami zapewne skoro chce sprawdzać ciśnienie i zawory. Szczerze, kiepsko widzę.
Spytaj go się czy ma wykupione OC i nie daj sobie wmówić że to samo się stało!

janekfocus 27-08-11 12:45

Ja nie wierzę że rolka sama pękła . Jak już to mechanik sam ją uszkodził ;) Jeśli ma ubezpieczenie na warsztat to niech z niego pokryje ewentualny remont Twojego silnika . I nie daj sobie wmówić że to z Twojej winy czy coś . Wiadomo że facet nie będzie się chciał przyznać do własnego błędu .

Robertos83 27-08-11 12:58

Właściciel warsztatu pokryje koszty związane z naprawą. Zastanawiam się co mogło ulec zniszczeniu w silniku w wyniku pęknięcia rolki? Szczęście w nieszczęściu pękła na wolnych obrotach, gorzej jakby to było w czasie szyszbej jazdy. Wszystkie części w silniku są oryginalne fordowskie. Obawiam się tego, że mechanik wymieni mi je na jakieś tanie zamienniki.

janekfocus 27-08-11 13:00