Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Gaz i zagazowane Foczki (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=46)
-   -   [Ogólne] Gdzie tankować LPG? (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=60450)

bianeczkaa 29-10-12 13:17

Gdzie tankować LPG?
 
Witam.
Chciałabym się was poradzić, gdzie najlepiej tankować gaz? Dopiero kupiłam moją foczkę i jeszcze nie mam w tym doświadczenia. Mam silnik 1,6, gaz sekwencyjny. Ostatnio tankowałam na prywatnej stacji pod Lubartowem, za 50 zł przejechałam na razie 156 km i teraz zapaliła się rezerwa. Jak liczyłam tak na oko, to spalanie wyjdzie ok 9 l na 100 km w trybie mieszanym. Jestem z Lublina i teraz muszę zatankować. Obok siebie mam Orlen i Tesco. Ciut dalej Statoil i Lukoil, przy czym cena na 2 ostatnich różni się aż o 7 groszy, ale czy na Lukoilu jest dobry gaz? Chyba, że ktoś zna jakiegoś prywaciarza w pobliżu z dobrym paliwem.


Jeśli zdublowałam wątek to sorry, wyszukiwarka nic nie znalazła.

Falcon 29-10-12 13:18

Kupuj tam, gdzie najtaniej.

bianeczkaa 29-10-12 13:42

Cytat:

Napisał Falcon (Post 785993)
Kupuj tam, gdzie najtaniej.

Ale to chyba nie jest najlepsze rozwiązanie. Wolałabym raczej kupić kaloryczny gaz niż tanią mieszankę powitrzno-gazową.

Falcon 29-10-12 13:46

Jaką miesznakę powietrzno-gazową? Przecież gaz na stacji jest w postaci płynnej i taki też masz w zbiorniku.:-)

bianeczkaa 29-10-12 13:55

Cytat:

Napisał Falcon (Post 786007)
Jaką miesznakę powietrzno-gazową? Przecież gaz na stacji jest w postaci płynnej i taki też masz w zbiorniku.:-)

Czytałam gdzieś na jakimś forum, że niektórzy go rozcieńczają

Falcon 29-10-12 14:03

A czym go rozcieńczają i w jaki sposób też napisali?

bianeczkaa 29-10-12 14:15

Cytat:

Napisał Falcon (Post 786016)
A czym go rozcieńczają i w jaki sposób też napisali?

nie, ale i tak nie wierzę, że każdy gaz jest taki sam

Falcon 29-10-12 14:22