Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Tuning mechaniczny (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Aluminiowa podloga (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=6488)

ademar 08-10-05 14:15

Aluminiowa podloga
 
A wiec, tak, chce wylozyc cala podloge w focusie aluminium perforowanym, ma w zwiazku z tym pytanie :

czy ktos moze ma wymiary calej podlogi ( FORD FOCUS I COMBI) w focusie, bez bagaznika, sama podloga pod nogami i siedzeniami przednimi ? jeszcze lepiej jakby ktos mial papierowy wzor podlogi :)

nie chce poprostu zchrzanic tego, bo jak juz zamowie wycieta w/g wzoru podloge to nie che sie rozczarowac ze cos nie pasuje :) a jestem poczatkujacym kierowca, bardzo poczatkujacym :P

POZDRAWIAM ADEMAR

P_v_L 08-10-05 15:43

A tak z ciekawości po co chcesz to zrobić :?:

Ale do tematu , odkręć przednie siedzenia wyjmij wykładzinę połóż na podłodze w domu weź metr i pomierz sobie to tam gdzie chcesz tą blachę umieścić.

Rybak 08-10-05 16:04

ja proponóje nie robic całej podłogi tylko wyciąc tą blache na kształt dywaników albo troche wiekszą :wink:

RSSSS 09-10-05 09:18

Kolega Rybak ma rację. [pop]

Przecież cała podłoga nie jest prosta i to by była straszna rzeźba :wink:

ademar 09-10-05 14:21

wiem o tym ze bylaby to straszna rzezba aczkolwiek firma ktora by to zrobila poswiadczyla ze wytna wszytsko i z tym takze nie byloby problemu, co lepsze, napisali mi ze wysla to poczta polska :) chyba jakos zwiniete czy cos :P nie wiem, jak jest taka mozliwosc to wlansie chcialbym zrobic cala podloga, mysle ze efekt bylby znakomity ! czekam na wiecej opini :) a za te dziekuje :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE ADEMAR

[ Dodano: Nie 09 Paź, 2005 ]
Dzisiaj patrzac na podloge w mpoim focusie stwierdzam jednak ze zamontowanie takiej podlogi byloby strasznie ciezkie, chyba pozostane przy dywanikach :P albo zastanowie sie nad czyms jeszcze innym :P

POZDRAWIAM SERDECZNIE ADEMAR