Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Opony, felgi, hamulce i zawieszenie (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Czy warto do mojej Foki? (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=3170)

grzehoo 19-05-05 20:34

Czy warto do mojej Foki?
 
Zobaczcie...
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51187302

Czy warto do mojej foki?

Na razie jeszcze jeżdżę na fabrycznych od nowości (2 lata), ale czas zmiany nadchodzi szybkimi krokami...

Picia78 19-05-05 20:38

No za to co pisze to napewno ja miałem takie w poprzednim TDDI i sie super sprawdziły lepiej niż orginały :)

grzehoo 19-05-05 20:41

Cytat:

Napisał Picia78
No za to co pisze to napewno ja miałem takie w poprzednim TDDI i sie super sprawdziły lepiej niż orginały :)

mówisz o klockach czy o tarczach? obie rzeczy miałeś i się lepiej sprawdziły?

no to pewnie warto... :?

Picia78 19-05-05 20:47

O tym i o tym stary za taka kaske bierz są super wiec ci polecam :mrgreen:

grzehoo 19-05-05 20:50

a czy ktoś wie czy rzeczywiście pasują do wszystkich modeli focusa? tzn. do mojej tdci też będą ok? a w ogóle to co to za różnica jest?

[ Dodano: Czw 19 Maj, 2005 ]
Cytat:

Napisał Picia78
O tym i o tym stary za taka kaske bierz są super wiec ci polecam :mrgreen:

ok, dzięki picia... :D

Picia78 19-05-05 20:52

Słuchaj w TDci jest c :wink: hiba tarcza troszki inna bo moc silnika jest wieksza ale pasuja do każdej foki

grzehoo 19-05-05 21:22

kurde... no to albo pasuje albo inna... nie chcę zakładać czegoś, co będzie nieodpowiednio się sprawować w moim aucie.
Jutro pojadę do Norauto tu u nas (mają i brembo i ferodo) i sprawdzę dokładnie typ i numery katalogowe części do tdci.

marekj 19-05-05 23:11

PASUJE !!! - bierz bo cena jest dobra - za oryginały tarcze byś wybulił min 300-320 zeta a tu masz markowe tarcze i do tego klocki tez bardzo markowe.