Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Opony, felgi, hamulce i zawieszenie (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Kontrola trakcji w FF1 TDDI - gdzie guzik??? (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=17880)

Hoss 18-07-07 22:55

Kontrola trakcji w FF1 TDDI - gdzie guzik???
 
Witam, mam pytanie odnosnie kontroli trakcji w tddi, czy/gdzie jest przycisk do jej wylaczania/właczania, slyszalem rowniez opinie ze w ff1 z tym silnikiem jest nie do wylaczenia i knefla takowego nie ma, czy to prawda??? normalnie to widzialem kolo recznego a w tddi???
szukalem w opcji szukaj ale chyba nie ma tam wzmianki na moje pytanie, no chyba ze nie doszukalem, sorki jak cos i prosze o info :D
pozdrawiam.

Jestem w temacie laikiem, prosze tylko o info czy jest mozliwosc wylaczenia kontroli trakcji w TDDI???

mpiasek 21-07-07 08:07

Witam
O ile sie orientuję to kontrola trakcji chyba nie była dostępna w starszych focusach- było coś innego - zapobieganie poślizgowi kół przy ruszaniu (ASR? i żółta kontrolka jak się załączało) - i tego nie da się wyłączyć. Jak dobrze pamiętam to ta funkcja działa do ok 40km/h :)
Pozdrawiam

bantiru1 21-07-07 09:16

W starszych modelach był TCS (jest to system zapobiegający poślizgu kół przy ruszaniu ) jeśli sie pali żułta kontrolka to niedziala tak właśnie jest umnie i niemam pojęcia dlaczego ?

mpiasek 24-07-07 08:41

Tzn kontrolka pali się cały czas? bo normalnie to błyska tylko w momencie zadziałania....
A masz może ABS w aucie (i czy działa?) - bo chyba oba układy korzystają z tych samych czujników w temacie poślizgu kół...
Może miałeś wymienione łożysko z przodu na zwykłe bez 'pierścienia ABS' czy jak to zwał :)...

alien1 15-08-07 17:10

dokladnie, guzik po prawj od recznego , jesli nie swieci kontrolka to uklad zalaczony i mruga kiedy zadziala a jak swieci to wylaczony :lol: w zimie sprawuje sie rewelacyjnie :wink:

Lord Morte 17-08-07 12:57